Перший «Сільпо» в Боярці присвятили цирковому мистецтву 23.01.2021

23 січня 2021 року відкрито перший «Сільпо» в місті Боярці Київської області за адресою: вулиця Магістральна, 40. Площа торговельного залу ― 1798 кв. м. Для гостей працюють дев’ять класичних кас і сім Cамокас. Супермаркет відкритий з 08:00 до 22:00.

В асортименті нового «Сільпо» є екзотичні фрукти й овочі від «Власного імпорту», продукти від маленьких господарств «Лавка традицій», хліб «Крафтяр» з власної пекарні, страви з гриля, свіжовичавлені соки та смузі, піца, риба гарячого копчення з власної коптильні, кулінарія, солодощі й шоколад «Власна кондитерська». Послуги для гостей на території: чищення свіжої риби, замовлення м’яса для шашлику, а також самовивіз для замовлень в онлайновому магазині shop.silpo.ua.

Дизайн-концепт нового магазину присвячено цирковому мистецтву без залучення тварин. Фасад оздоблено вінтажними цирковими фігурами. Всюди на стінах ― ілюстрації трюків та історії цирку, з-під стелі вистрибують еквілібристи, під стелею злітає повітряна куля. На вході в магазин розміщено динамічну інсталяцію «Куля сміливості» з електроскутером доставки «Сільпо».

«Крізь історію цирку дуже цікаво споглядати історію розвитку суспільства, адже цирк працює в площині найсильніших емоцій ― сміху, захоплення та здивування. Те, що нас дивує та викликає усмішку, є маркером нашої зрілості. Ми дуже тішимося тим, що тепер Україна разом з більшістю прогресивних країн відмовляється від залучення тварин у цирку, ― жорстокість не може дарувати радість. Натомість на авансцену виходить важка праця, що стоїть за кожним епатажним образом чи видовищним шоу, невпинне вдосконалення майстерності та самовідданість. Хоч би про яку сферу діяльності йшлося ― це ті речі, які ніколи не перестануть захоплювати», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».

На території «Сільпо» також відкрито кав’ярню FEEL__trd з кавою власного обсмажування.


Довідка про мережу «Сільпо»

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована 1998 року. Станом на січень 2021-го нараховує 273 супермаркети, а також 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Сільпо» — один з небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже майже 70 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх працівників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіту Мавки, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» черпає натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, дослідження космосу, країн Азії, історії Подолу тощо. 2020 року три дизайнерські супермаркети «Сільпо» вчетверте ввійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine.

Архів новин