Супермаркети «Сільпо»: поліпшення щодня 05.02.2009

Група компаній Fozzy Group за період з вересня по грудень 2008 року інвестувала у програму з поліпшення торгової мережі «Сільпо» «Для вас мі змінюємось на краще!» більше 6 млн. грн. У рамках програми покращено обслуговування і асортимент товарів в магазинах, проведено заміну торгового обладнання.

Почавши програму щодо поліпшення супермаркетів «Сільпо» під назвою «Для вас мі змінюємось на краще!» у 2007 році, група компаній Fozzy Group планувала досягти декількох цілей: зробити супермаркети більш сучасними і зручними для покупців і розширити асортимент згідно з потребами мешканців різних регіонів і міст країни. Окремим завданням було підвищити лояльність покупців шляхом введення спеціальної Програми для постійних покупців «Власний рахунок».

Програма «Для вас мі змінюємось на краще!» складалася з трьох блоків.

За чотири місяці дії програми модернізовано обладнання 16 магазинів, проведено повну заміну вітрин в Ужгороді і встановлено печі, пароконвектомати, грилі і теплові вітрини в понад 15 магазинах в мережі «Сільпо». Крім того, в більшості магазинах мережі покращено паркувальну зону, зроблені ремонти фасадів і приміщень, покращене освітлення торгових залів.

Якість і швидкість обслуговування підвищилася за рахунок проведення комплексу заходів з навчання персоналу, використанню новітніх методик з контролю рівня обслуговування.

У рамках програми «Для вас мі змінюємось на краще!» асортимент супермаркетів «Сільпо» значно збільшився, товар став більш доступним, а в лінійці з'явилося більше товарів регіонального виробництва. У багатьох магазинах з'явилося більше продуктів свіжої групи (овочі, фрукти, м'ясо, риба), розширилася лінійка товарів ВТМ «Премія» і «Повна чаша». Крім того, у Запоріжжі відкрито тютюнову крамницю, а в Кривому Розі - кафе для відвідувачів супермаркету.

«Наявність товарів в різних магазинах мережі тепер залежить від потреб покупців, їхніх уподобань і звичок. Дуже часто жителі міст воліють купувати товари місцевого виробництва, - розповідає Дмитро Циганков, - асортимент товарів відрізняється тепер не тільки від регіону розташування магазина, але і від району. У спальних районах міста в магазинах «Сільпо» можна зустріти більше товарів щоденного попиту, а в центрі міста – преміальних».

Розповісти про результати програми «Для вас мі змінюємось на краще!» стало основним завданням рекламної кампанії, яка розгорнулася в період з жовтня по середину січня 2008 року. Сама рекламна кампанія складалася з трьох частин - розширення асортименту свіжих овочів і фруктів, програма лояльності «Власний рахунок» і новорічний ролик.

6 мільйонів гривень торгова мережа «Сільпо» інвестувала в програму «Для вас мі змінюємось на краще!» за 4 останні місяці 2008 року. Цей довгостроковий проект триватиме і весь 2009 рік.

Архів новин