Оборот торговельних мереж Fozzy Group у 2011 році виріс майже на третину 03.05.2012

У 2011 році група компаній Fozzy Group далі розвивала напрямок рітейлу, відкриваючи нові об’єкти та вдосконалюючи систему контролю якості в магазинах. За результатами року оборот мереж продуктового роздробу Fozzy Group склав понад 21 млрд гривень, це на 30,2 % вище показника 2010 року.

Частка продажів власних торгових марок у загальному обороті мереж Fozzy Group у 2011 році склала 10 %. Кількість артикулів СТМ «Премія», Premіya Select, «Повна чаша», «Повна чарка», Protex і «Зелена країна» збільшилося до 1500, що на 25 % більше порівняно з попереднім роком. У 2011 році Fozzy Group запустила нові торгові марки: в економічному ціновому сегменті ТМ Extra! — для професійних покупців мережі Fozzy Cash&Carry, у середньому ціновому сегменті — сидр ТМ Zonk!

У 2011 році було відкрито 53 нових торговельних об’єкти мереж «Сільпо» і «Фора». З появою супермаркету в Луганській області в листопаді минулого року «Сільпо» стала єдиною в Україні національною торговельною мережею, представленою в усіх регіонах країни.

У 2011 році аудиторія програми «Власний Рахунок» для постійних покупців мережі «Сільпо» збільшилася на 820 тис. осіб. Тепер у ній бере участь понад 3,1 млн українців. З «Власним Рахунком» постійні покупці «Сільпо» за 2011 рік змогли заощадити понад 159 млн грн. Також завдяки програмі в мережі покращилася якість асортименту продукції на полицях. Тепер «Сільпо» в партнерстві з постачальниками аналізує попит у рамках кожної категорії товарів і вибудовує асортимент відповідно до потреб покупців.

Як і раніше, стратегічна мета розвитку рітейл-напрямку бізнесу Fozzy Group — надавати покупцеві максимум вибору і якості товарів та послуг. Пропонуючи споживачеві більше, ніж він очікує від торговельної мережі, Fozzy Group дає додатковий привід цінувати магазини і повертатися до них по нові покупки.

Щоб максимально врахувати всі потреби покупців, у «Сільпо» було запущено кампанію, покликану заохотити українців залишати відгуки про якість товарів і обслуговування.

У 2011 році в рамках програми «Власний Рахунок» було створено сервіс персональних списків покупок. Це особистий онлайн-асистент для постійних покупців, який допомагає заощаджувати час на складання списків потрібних продуктів, що, своєю чергою, заощаджує час, проведений у торговому залі.

Протягом 2011 року Fozzy Group удосконалювала систему контролю якості — відтепер кожен споживач може не вагаючись довіряти якості продуктів, які лежать на полицях мереж. У результаті система контролю якості стала суворішою і на цей момент дозволяє оперативно реагувати та не допускати повторення ситуацій, які не задовольняють покупця.

У 2012 році в центрі уваги Fozzy Group залишається споживач, тому всі ініціативи й інновації буде спрямовано на вдосконалення бізнес-процесів з метою в підсумку запропонувати покупцям сервіс, який перевершує їхні очікування.

Архів новин