Нагороджені переможці Premiya Design Awards 20.12.2012

У другому конкурсі графічного дизайну Premiya Design Awards визначені переможці – ними стали Анастасія Соценко та Дмитро Кобеляцький. Організатор конкурсу – група компаній Fozzy Group – вручив молодим дизайнерам гідно заслужені подарунки.

Володарка другого місця за дизайн чашки і блокнота на тему «Один день з життя студента», киянка Анастасія Соценко отримала iPad. Дмитро Кобеляцький з Харкова, який посів третє місце з блокнотом на тему «Я шеф-кухар», отримав графічний планшет.

Хоча цього року журі не присудило перше місце, було прийнято рішення використати дизайни Анастасії та Дмитра для продукції власної торгової марки «Премія».

Чому серед 420 відібраних для конкурсу робіт, на жаль, не було знайдено тієї єдиної, яка заслужила б перший приз і місце на полицях супермаркетів «Сільпо», Fozzy Cash&Carry і «Фора»? Головна причина – перше місце може належати роботі автора, який одночасно продемонструє нестандартний підхід до вирішення завдання і розуміння функції об'єкта, з яким він працює. Конкурс має дві цілі – допомогти молодим талановитим людям на ранньому етапі їхнього творчого шляху і задавати рівень якості для всіх учасників.

Проаналізувавши творчість учасників, відзначимо, що багато авторів не до кінця пропрацювали свої ідеї з точки зору виконання. Пропонуємо вашій увазі аналіз деяких гідних уваги робіт, які пройшли в шорт-лист, але з різних причин не перемогли. Наприклад, дизайн на тему «Я шеф-кухар» не пристосований для пакетів, які вже використовуються нами в торгових мережах. У автора дизайну з теми «Один день з життя студента» була хороша задумка, але рівень опрацювання ілюстрації був оцінений як недостатній. Для відмінної ідеї на тему «Світ – великий супермаркет» дещо загубилась візуалізація, оскільки дизайн був лише для однієї категорії товару, і не зрозуміло, як ідея може бути розвинена. В іншому випадку зворушлива історія на тему «Я шеф-кухар» була чудова і в ідеї, і у виконанні, але з однаковим успіхом може бути застосована до будь-якого продуктового бренду.

Результати конкурсу 2012 показали, що порівняно з попереднім роком рівень надісланих робіт безумовно став вище в цілому. Наступного року організатор конкурсу Premiya Design Awards – Fozzy Group – сподівається побачити більш якісні роботи не тільки з точки зору креативності ідеї, але і технічного виконання. Адже перемога в даному конкурсі – це шанс, що товар з дизайном автора потрапить в будинки мільйонів українців.

Нагадаємо, що переможці конкурсу Premiya Design Awards визначалися в два етапи: відкритим голосуванням на сайті за кількістю «мені подобається» у роботи і експертною оцінкою журі. Голосуванням визначалося, наскільки дизайн автора сподобатися покупцям. Журі ж оцінювало те, наскільки кожний конкретний дизайн відповідав ідеї конкурсу та головне – може бути відтворений в масштабі багатотисячного виробництва плюс асоціюватися з брендом. Крім того, журі стежило за тим, щоб до розгляду приймалися тільки ті роботи, які набрали голоси чесним шляхом. Тому, наприклад, трійка лідерів з найбільшою кількістю голосів не брали участь у фінальному відборі.

Конкурс Premiya Design Awards проходив з 5 жовтня по 19 листопада 2012 серед студентів і молодих професіоналів до 25 років. Творчі роботи потрібно було подавати з трьох тем: «Я шеф-кухар», «Один день з життя студента», «Світ – великий супермаркет».

Архів новин