«Сільпо» перевірило якість дитячого молока 23.10.2012
Мережа «Сільпо» провела додаткову перевірку якості молока – одного з найважливіших елементів раціону юних споживачів. Для цього Служба якості мережі вибрала зразки продукції та перевірила їх на наявність шкідливих для здоров’я речовин (інгібіторів) у незалежній лабораторії. Результати лабораторних тестів можуть заспокоїти батьків – антибіотиків і сульфамідів (відносяться до інгібіторів) у зразках виявлено не було.

У тестуванні брали участь популярні в Україні торгові марки дитячого молока:
- ТМ «Агуша» (2,5%)
- ТМ «Злагода» (3,2%)
- ТМ «На здоровье» (3,2%)
- ТМ «Тотоша розумник» (2,5%)

«Усі продукти, які потрапляють на полиці супермаркетів «Сільпо», обов’язково проходять контроль якості. Ми перевіряємо найрізноманітніші параметри під час прийому продукції в супермаркет. Якщо товар не відповідає встановленим вимогам – на полицях наших магазинів він просто не з’явиться, – розповідає Юрій Кузьмін, керівник департаменту якості групи компаній Fozzy Group (мережа «Сільпо»). – Зі зрозумілих причин до якості дитячого харчування висуваються особливо високі вимоги. Тому ми вирішили не обмежуватися стандартними заходами контролю і залучили до аналізу продукції незалежних експертів з Еколого-медичного науково-виробничого підприємства «Екомедсервіс».

Також якість і безпека кожної партії продукції підтверджується відповідними документами: деклараціями виробників, гігієнічними висновками та сертифікатами якості. У тому, що молоко доїде до полиці «Сільпо» у відмінному стані, покупці також можуть бути впевнені на 100%. У мережі діє, мабуть, найбільш швидка і ефективна в Україні доставка молочних продуктів, які швидко псуються. Увечері молоко від виробника приїжджає в спеціально обладнаний для чутливих до температури продуктів розподільний центр, і вже вранці автомобілі з правильним температурним режимом привозять молоко в магазин. Температура зберігання молока в торговому залі також суворо контролюється і не перевищує +6 С°.

Гарантія безпечної якості продуктів на полицях «Сільпо» є пріоритетним завданням для співробітників мережі. Спеціально для його виконання була створена Служба якості – департамент, який розробляє внутрішні стандарти якості та контролює їх на всіх етапах: від виробництва до появи продуктів харчування в супермаркетах мережі. Так, спочатку постачальники проходять перевірку виробництва, потім контролюється якість товару на відповідність міжнародним сертифікаційним програмам, далі «Сільпо» перевіряє, як пройшла доставка товару на склади, і знову контролює чи в порядку супровідні документи, чи виконані вимоги щодо умов доставки, чи цілісна упаковка і товар, які терміни придатності, чи в порядку маркування і так далі. Зі складу товар розвозиться лише відповідно до умов його зберігання та транспортування по магазинах, де знову перевіряють всю документацію. У свою чергу контролем свіжості і товарного вигляду продукції на полицях щодня займаються співробітники супермаркетів.
Архів новин