Fozzy Group збільшила оборот торгових мереж на 29% 20.04.2016

За результатами 2015 року оборот торгових мереж групи компаній Fozzy Group у порівнянні з 2014 роком зріс на 29%, склавши понад 46,5 млрд. гривень. Тенденція зростання в торговому напрямку продовжує зберігатися протягом останніх років, цьому сприяє фокус групи на надання широкого асортиментного ряду, зваженої цінової політики та забезпеченні високої якості товарів і послуг в торгових мережах.

У 2015 році у торгового напрямку Fozzy Group з’явилося 53 об'єкти: 25 супермаркетів «Сільпо», 27 магазинів біля будинку «Фора», 1 гіпермаркет Fozzy Cash & Carry. Загальна кількість магазинів на початок 2016 року становила 522: 273 - «Сільпо», включаючи три Le Silpo, 10 - Fozzy Cash & Carry, 239 - «Фора». На початок 2016- го в торговому напрямку Fozzy Group працювало 40,5 тис. співробітників.

Fozzy Group продовжує розвивати нові формати супермаркетів з зоною фудкортів: в минулому році мережа «Сільпо» поповнилася трьома супермаркетами: «Сільпо» в ТРЦ Gulliver, м. Київ, «Сільпо» в ТРЦ Forum Lviv, м. Львів та «Сільпо» у « Епіцентр К », м. Київ. Дані супермаркети відрізняються один від одного асортиментом продукції, в кожному з них представлені різні кухні, супермаркети оформлені в унікальному дизайні. До кінця 2015 року на території супермаркетів мережі діяло 14 ресторанів і кафе.

З вересня 2015 р. у «Сільпо» стала доступна нова послуга: можливість поповнення рахунку мобільних телефонів прямо на касах супермаркетів. Новий сервіс доступний абонентам всіх українських мобільних операторів як на умовах передплати, так і контрактної форми зв'язку. На поточний момент свій мобільний номер у «Сільпо» поповнюють в середньому 10 тис. гостей щодня, в місяць - більше 300 тис. транзакцій.

У 2015 році був запущений новий проект - спеціальна пропозиція мобільного зв'язку Yezzz! для гостей торгової мережі «Сільпо». Тариф Yezzz! надає ряд переваг, серед яких поповнення на касах «Сільпо» без комісії і нарахування балів «Власного Рахунку» за кожне поповнення.

Продовжує розвиватися проект «Лавка Традицій» – натуральні продукти українських виробників, виготовлені за традиційними рецептурами і технологіями, які представлені в мережі «Сільпо». Асортимент «Лавки Традицій» представлено у супермаркетах по всій Україні. Найширший перелік товарів присутній у 4-ох містах: Київ, Львів, Одеса та Чернігів. До кінця 2015 року у числі виробників продукції «Лавка Традіцій» налічувалося близько 30 місцевих господарств.

У минулому році Fozzy Group наростила обороти нового проекту – власного виробництва шоколадних виробів «Власна кондитерська», запущеного в 2014 році. За 2015 рік обсяг виробництва зріс більш ніж в 2,5 рази і становить близько 4 тонн готової продукції в місяць.

Fozzy Group зміцнила позиції власного імпорту – «Власний імпорт без посередників», збільшивши в 2015 році кількість постачальників по всьому світу до 740 компаній-виробників, що на 27% більше результатів 2014 року. На кінець 2015 року «Власний імпорт без посередників» включав більше 6500 артикулів асортименту постійних товарів і 2000 сезонних. У товарній категорії «чай» портфель групи зріс до 9 постачальників з різних точок світу (Великобританія, Шрі-Ланка, Грузія, Ізраїль, Франція, США, Китай); також значно збільшився асортимент обсмаженої кави продукцією з Португалії, доповнивши лінійку кави з Німеччини, Великобританії і Франції і Італії. Були налагоджені поставки продукції 26 видів кави в зеленому зерні безпосередньо з самих плантацій Південної Америки і Африки. Розширилася лінійка пивних брендів: це 47 торгових марок з асортиментом більше 150 одиниць з Бельгії, Ірландії, Німеччини, Великобританії, Франції, Данії, Голландії, Чехії. За особливі заслуги у роботі над популяризацією Бельгійського пива в Україні компанія Fozzy Group була присвячена в лицарі пивного ордена Бельгії. Даною нагороди удостоюються обмежена кількість компаній на рік.

Також група компаній збільшила асортимент імпорту бутильованого вина в країні. В результаті роботи у 2015 році команда «Власного Імпорта» уклала домовленості про співпрацю з новими унікальними виноробами, що випускають вина обмежених серій. Дані виробники об'єднані єдиним проектом «Знахідка Власного Імпорту» і поставляються виключно на полиці супермаркетів «Сільпо». До кінця 2015 року кількість господарств досягла 53.

Розширився портфель власних торгових марок Fozzy Group. Так, у 2014 році лінійка товарів налічувала 11 СТМ, в 2015 році з'явилися 3 нові торгові марки. На поточний час в торгових мережах продається продукція 14-ти ВТМ: преміальні товари Premiya Select, середній ціновий сегмент – ТМ «Премія», «Премія Рікі-Тікі», Premiya Wine Club (PWC), «Зелена країна», Zonk!Protex, «Дядьківські настоянки», X Energy, економічний сегмент - «Повна Чаша», «Повна Чарка», EXTRA!, Instinct, Bibby. У 2015 році з'явилися новинки в 45 категоріях у всіх цінових сегментах. Лінійка товарів під ТМ «Премія Рікі-тікі» і ТМ «Премія» збільшилась на 26 категорій.

У торговельній мережі «Сільпо» продовжує розвиватися програма для постійних гостей «Власний Рахунок»: за 2015 рік аудиторія виросла до 4,67 млн. домогосподарств, що становить понад 11 млн. учасників. Вивчаючи персональні переваги власників карт програми, команда «Власного Рахунку» надає своїм гостям вигідні індивідуальні пропозиції, які базуються на історії їх покупок. Так, в минулому році учасникам програми було відправлено понад 8 000 000 сертифікатів на покупку улюблених товарів в мережі. Спеціальні пропозиції доступні в особистому кабінеті на my.silpo.ua.

У 2016 році група компаній Fozzy Group планує продовжити розвивати поточні проекти торгових мереж «Сільпо», Fozzy Cash & Carry і «Фора», фокусуючись на надання нових сервісів та забезпеченні якісних товарів і послуг.

Архів новин