Смарагдовий «Сільпо» у стилі казки «Чарівник країни Оз» відкрився у блоці А ТРЦ Dream Town 26.12.2019

До створення дизайну супермаркету в блоці А столичного ТРЦ Dream Town команду «Сільпо» надихнула одна з улюблених казок «Чарівник країни Оз». На вході гостей зустрічають вивіски «Сільпо» на величезних «смарагдах», а через весь магазин тягнеться дорога з жовтої цегли, яка є орієнтиром для всіх, хто прямує до столиці країни Оз — Смарагдового міста. Сфотографуйтеся у відділі «Овочі та фрукти» з героями Бляшаним Лісорубом і Опудалом. У залі можна побачити різноманітні тематичні арт-об'єкти: ураган, який забирає будиночок у чарівну країну, зелені окуляри, обличчя великого та могутнього Гудвіна на стелі й зелену повітряну кулю. По всьому магазину ніби літають мавпочки, які тримають навігацію і касову нумерацію. На стінах дизайнери зобразили сцени з казки, а вивіски імітують смарагд із золотими світловими літерами, тому все сяє і блищить, немов дорогоцінний камінь.

Із концептуальних зон у цьому «Сільпо» площею 1580 кв. м – велика рибна зона з живою та рибою власного копчення, устрицями й лобстерами, оливковий бар, «Лавка Традицій» із продукцією маленьких локальних українських господарств, відділи власної пекарні та випічки із виробами «Крафтярів», квіткова майстерня, піца й суші, які виготовляють прямо в залі, та бутик із кавою власного обсмаження.

Супермаркет розміщено з боку ТРЦ Dream Town, біля станції метро «Мінська». Він працює з 8:00 до 23:00, має 10 кас, 4 – експрес-класи та 7 – самообслуговування.

Це вже друге відкриття нового дизайнерського «Сільпо» у ТРЦ Dream Town. 13 грудня у блоці В відкрився цілодобовий супермаркет у стилі активні види спорту, який розміщено ближче до станції метро «Героїв Дніпра».

Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому ритейлер почав розробляти власний тематичний концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину.

У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо. В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 26.12.2019 торговельна мережа нараховує 258 супермаркетів, включаючи 4 Le Silpo.

Архів новин