В Одесі вiдкрився новий «Сільпо» в стилі архітектура кораблів 13.12.2019

Хочете дізнатися, з чого роблять кораблі — приходьте в новий одеський «Сільпо», який виконано у стилі архітектура дерев’яних кораблів. Ви побачите різноманітні морські артефакти: щогли, вітрила, кормову палубу, риболовецький невід і навіть каркаси суден. В інтер'єрі магазину площею 1343,8 кв. м багато дерева та канатів, на стінах ми розмістили старовинні карти і креслення суден, а світильники під стелею нагадують суднові ліхтарі.

З нових гастрономічних локацій у цьому «Сільпо» буде рибна зона із коптильнею, власна пекарня, кулінарія із грилем та кондитерська із шоколадом ручної роботи, зона свіжої піци, кавовий бутик, тютюнова лавка, а також «Лавка Традицій» із продукцією маленьких господарств.

Магазин працює з 13 грудня за адресою: с. Лиманка, вул. Жемчужна, 5, «Жемчужний квартал Таірова».

Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Понад п'ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.

У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стімпанк, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.

В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 — топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 13.12.2019 торговельна мережа нараховує 252 супермаркети. 

Архів новин