Великий Шовковий шлях у ТРЦ «Даринок»: відкрився новий дизайнерський «Сільпо» 21.12.2019

Каравани, верблюди, торговці та мечеті — у ТРЦ «Даринок» відкрився новий дизайнерський «Сільпо» у стилі Великий Шовковий шлях. На вході й над касами можна побачити навантажений караван із 6 верблюдів і маленького віслюка, що тягне на собі найбільше речей. Їх веде погонич, який скеровує всіх на Східний ринок.

За задумом концепції, у супермаркеті гості здійснюють подорож найекзотичнішим відрізком Великого Шовкового шляху — від Дуньхуа (Китай) до Самарканду (Узбекистан). Вони мають нібито пройти через пустелю, милуючись її безкрайніми піщаними просторами й оазами. Основний інтер'єр торгового залу площею 1650,6 кв. м виконано в пустельних кольорах, а на цьому тлі вирізняються яскраві плями-островки — великі тканинні барвисті шатра із відділами «Сільпо»: гастрономією та «Лавкою Традицій» із продукцією маленьких господарств, рибою і морепродуктами, власною кондитерською.

Перша зупинка — Дуньхуа — місто на околиці Великої Китайської стіни, що є воротами до Китаю для незліченних караванів. Тут купці запасаються шовками і порцеляною, щоб прямувати на Схід. Під червоним шатром розміщено зону з овочами та багатьма видами фруктів, навіть екзотичних. А під традиційним китайським дахом — кафе з піцою, яку готують прямо в торговельному залі, сендвічами й готовою їжею. За столиками посидіти мають змогу 43 відвідувачі, ще 6 знайдуть собі місце за барною стійкою.

У Кашгарі — на другій зупинці — на гостей «Сільпо» очікує різноманітність тканого текстилю та гобеленів, які припали до душі китайцям. Увагу привертають нібито килими на стінах і колонах. Тут розміщено відділи власної пекарні та випічки із продукцією «Крафтярів», а вздовж стін — фреш-відділи з рибою, м’ясом, кулінарією і гастрономією.

І нарешті, сяючий Самарканд — перлина Великого Шовкового шляху. У цій частині на гостей чекатимуть пейзажі міста та стелажі з напоями, алкоголем, кондитерськими виробами й замороженими продуктами.

«Ми вибрали тему Великого Шовкового шляху, щоб показати гостям чарівний східний ринок із верблюдами, про який вони читали в дитинстві в казках. На стінах ми зобразили сценки з ринкового життя, які підкреслюють цю історію та створюють особливу атмосферу. У нас на ринку продають не тільки звичайні речі, такі як шовк, коштовності, їжу, різні предмети, а й навіть міфічних тварин та чарівні речі», — пояснює маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва.

У супермаркеті можна також придбати соки фреш, свіже пиво, живу рибу, яку одразу почистять, та копчену у власній коптильні, різноманітний хліб із власної пекарні. Для зручності гостей ми розмістили 17 кас, з яких 5 — самообслуговування.

Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому ритейлер почав розробляти власний тематичний концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину.

У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стімпанк, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.

В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 21.12.2019 торговельна мережа «Сільпо» нараховує 255 супермаркетів, включаючи чотири Le Silpo.

Архів новин