Атмосферні явища в новому дизайнерському «Сільпо» 23.12.2020

23 грудня 2020 ― У ТРЦ «Атмосфера» за адресою м. Київ, Столичне шосе, 103 відкрито новий «Сільпо», дизайн-концепт якого увібрав у себе найдивовижніші атмосферні явища.

Серед явищ, що вражають, — делікатесні види риби та власна коптильня, ціла зона хамонів, піч на дровах та піцерія, шафа для дозрівання м’яса, справжній гриль, шоколад із власної кондитерської та оазис елітного алкоголю, в якому вибрати вино допоможе сомельє. Добірні продукти від локальних фермерів у «Лавці традицій». А ще — осередок здорового харчування та флористичні послуги. Втім, окрім букета квітів, можна замовити фруктові, м’ясні та сирні святкові тарілки, планову доставку, самовивіз та оформлення подарункових кошиків для особливих ситуацій.

У новому «Сільпо» — величезний вибір овочів та екзотичних фруктів різних кольорів, над якими сходить велетенська веселка.

На Гостей чекає кав’ярня FEEL__trd із кавою власного обсмажування, а ще —цілий гастрономічний простір з професійними відкритими кухнями та високим сервісом — фудхол на чолі з бренд-шефом Марко Черветті. В одному місці можна вибрати одразу  неаполітанську піцу з печі на дровах, класичні італійські салати та японські суші з-під ножа.

«Попри велику кількість опадів, втілених у артрішеннях, цей магазин ― найсвітліший у мережі. Ні туман, ні дощ не закривають виднокрай зі смачними продуктами, що обрали для наших поличок. Тут ми продовжуємо дарувати світлу радість нашим Гостям», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».

Поряд із веселкою ― сніг, а північне сяйво виникає неподалік від грозової блискавки ― такого водночас не зустрінеш на жодному континенті. А ось на 1858 кв. метрах торгового залу нового «Сільпо» можна побачити що завгодно.

На вході тут кожного дня дощитиме, проте кінетичний дощ лише танцює для Гостей, а от промокнути під ним неможливо. У центрі над островом сяє застиглий у повітрі сніг. На шпалерах серед хмар де-не-де ховаються чарівні символи нашого дитинства ― як-от повітряний змій чи летючий корабель.

Хоч би якою мінливою була погода, в «Сільпо» завжди випікають запашний свіжий хліб і, звісно, гречаний багет. Щодня за будь-яких прогнозів з 8:00 до 23:00.

Довідка про «Сільпо»

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 276 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Архів новин