У Києві відкриється «Сільпо», створений для передбачень 15.12.2020
15 грудня 2020 року на удачу кожному, хто сподівається на краще, відкриється оновлений «Сільпо» в Києві за адресою вул. Калнишевського, 2 (ТРЦ «Полярний»). «Сільпо» добре знається на передбаченнях, а отже, новий дизайнерський супермаркет команда вирішила присвятити саме цій темі.

2634 кв. метри перетворено на величезний простір для ворожіння. У торговому залі є карти Таро, справжня кибитка ворожки, високі колони у вигляді свічників, картини з Нострадамусом та з чеками «Сільпо» в руках, а по стінах гуляє проєкція чорного кота. Якщо зупинитися біля входу в магазин, то колесо фортуни підкаже, як саме вам пощастить. 

У «Сільпо» не лише оновлено дизайн, а й відкрито нові відділи — з рибою власного засолу та копчення, а також послугами кортадора для майстерної нарізки хамона, флористичний бутик і «Лавка традицій». Під люстрами ручної роботи в новому кафе теж можна поворожити — старим добрим методом: вибрати на книжковій полиці одну з книг класиків, загадати питання, навмання відкрити сторінку і з заплющеними тими очима тицьнути в рядок оповіді. 

Шукайте відповіді на свої запитання та вибирайте найкраще в оновленому «Сільпо» щодня з восьмої ранку до одинадцятої вечора. 


Довідка про «Сільпо»

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 273 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. 

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Архів новин