«Сільпо» став представником італійської гастрономії в Україні 13.12.2021

Мережа супермаркетів «Сільпо» стала партнером Агентства зовнішньої торгівлі Італії (ІСЕ) з популяризації аутентичних італійських продуктів в Україні. Угоду про співробітництво агентство і «Сільпо» презентували 11 грудня 2021 року в Києві в рамках VI Тижня італійської кухні.

«Українці вже багато років захоплюються італійською кухнею та італійськими продуктами. Для того, щоб і надалі популяризувати їх в Україні, цього року Агентство зовнішньої торгівлі та Посольство Італії в Україні підписали договір із «Сільпо». Завдяки цій угоді українці матимуть можливість купувати справжні якісні італійські продукти, а ми, у свою чергу, – підвищувати обізнаність щодо італійської культури та боротися з таким явищем, як «італійське звучання», – зазначив Надзвичайний і Повноважний Посол Італії в Україні П’єр Франческо Дзадзо.

В рамках угоди Агентство зовнішньої торгівлі Італії та «Сільпо» співпрацюватимуть для:

       просування як уже наявних, так і нових для українців італійських брендів та товарів;

       просування продуктів Made in Italy та боротьби з явищем «італійського звучання»;

       підвищення обізнаності щодо італійських продуктів.

Директор офісу ICE Київ Тоні Коррадіні зазначив: «Смак Італії дедалі більше відчувається в Україні. За даними Італійського інституту статистики (Італстат), у 2020 році імпорт італійських продуктів харчування в Україну, включаючи напої, зріс на 27%, або на 208 мільйонів євро, порівняно з 2019 роком.  У загальному імпорті італійських товарів в Україну продукти харчування на сьогодні становлять 12,3%».

«Ми пишаємося тим, що стали партнером проведення цієї кампанії, адже маємо значний досвід у розвитку гастрономічних смаків українців. У наших Гостей надзвичайно вишуканий смак, тож вони зможуть оцінити італійську продукцію якнайкраще. До того ж ми вже давно є провідником вишуканої італійської кухні. Наш ресторан Positano щороку отримує найвищі нагороди в Україні та Європі, а найгостинніший бренд-шеф Марко Черветті та знаменитий піцайоло Енцо Конча тішать Гостей вишуканою неаполітанською кухнею», – сказала керівниця департаменту Власного імпорту Світлана Щегрикович. 

Довідка про "Сільпо":

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Архів новин