Fozzy Group збільшила оборот продуктових мереж на 26% 16.04.2019
За 2018 рік консолідований оборот групи склав 66,11 млрд гривень (без НДС), що на 26% більше, ніж у 2017 році. Таким чином, група компаній Fozzy Group продовжила невпинний розвиток у 2018 році – це принесло у державний бюджет 2,9 млрд гривень податків. Зокрема, ТОВ «Сільпо-Фуд» входить у ТОП-3 найбільших платників податків України серед підприємств роздрібної торгівлі у 2018 році за даними Державної фіскальної служби. 

Впродовж року було відкрито 25 магазинів, серед яких 7 нових «Сільпо» з унікальним дизайном у 5 містах України, 12 нових «Фора» та 6 дискаунтерів Thrash!. Загальна кількість магазинів Fozzy Group на початок 2019 року становила 686. 

Мережа супермаркетів «Сільпо» перемогла у чотирьох номінаціях премії Retail Awards – 2018 «Вибір споживача». Гості назвали її найкращою мережею супермаркетів України, а також Києва, Одеси та Львова. Для наших гостей ми намагаємося робити найкраще на кожному етапі: від планування нового супермаркету і до ретельного відбору кожного з товарів. Тож для нас вкрай важлива така висока оцінка. 

Впевнено зростає проект «Власний імпорт», який співпрацює вже з 880 виробниками з 65 країн світу. Його продукцію можна придбати у мережах Fozzy Group: «Сільпо», «Фора» і Fozzy Cash & Carry. «Власний імпорт» є найбільшим імпортером в Україні в категорії «Вино», а за даними посольства Франції – найкращим імпортером французьких вин. Також «Власний імпорт» є другим найбільшим постачальником сиру в Україну: 26% від загального імпорту цього продукту потрапляє в країну завдяки проекту. У 2018 році проект імпортував в Україну понад 21 000 тонн риби та морепродуктів, понад 270 000 літрів оливкової олії і сотні нових видів чаю, солодощів та пива. 

Набирає обертів проект підтримки локальних виробників «Лавка традицій», продукцію якого можна знайти вже у 77 магазинах «Сільпо». У 2018 році проект відкрив для гостей цих супермаркетів 21 нового локального виробника. А ще у березні 2019 року стартував інноваційний навчальний проект «Фудпросвіта». У ньому взяли участь понад 50 малих (крафтових) виробників, які прагнуть удосконалити свій продукт та продавати його у супермаркетах. 

Зростають обсяги власного виробництва. Зокрема у смт Ворзель, що у Київській області, розташовані кондитерський цех, завод, який виробляє заморожені напівфабрикати та хлібобулочні вироби, та цех свіжого обсмажування кави. Крім того, 235 кулінарій, що розташовані безпосередньо у супермаркетах, виробляють близько 55 тонн продукції щодня, аби гості могли придбати свіжі страви на будь-який смак. 

У листопаді до Fozzy Group приєдналися два нові ресторанні проекти: кубинський ресторан і ескондідо бар Escobar та заклад з естетикою світових барів Who&Why drinkery. Того ж місяця стартував інноваційний поштово-логістичний оператор Justin, 500 відділень якого вже розташовані у магазинах Fozzy Group. 

Зростає і банк «Восток». У 2018 році банк увійшов у ТОП-5 кращих банків для фізичних осіб за даними Проекту Української міжбанківської Асоціації членів платіжних систем (ЕМА) «#Явний_покупець». У рейтингу Mind.ua банк «Восток» посів перше місце серед банків з українським капіталом в рейтингу життєздатності. Рейтингове агентство «Кредит Рейтинг» оголосило про підвищення довгострокового кредитного рейтингу банк «Восток» до рівня uaАА. Прогноз рейтингу – стабільний. 

У 2018 році банк «Восток» підключився до системи BankID НБУ, тож тепер клієнти банку можуть замовляти електронні адміністративні послуги, використовуючи сервіс BankID. 

Команда Fozzy Group – це понад 50 000 людей. У рейтингу «ТОП-200 кращих роботодавців України», складеному офіційним виданням Державної фіскальної служби «Вісник. Рейтинги», мережа супермаркетів «Сільпо» посіла четверте місце. Окремо зазначимо, що у ТОП-20 роботодавців потрапили три компанії холдингу Fozzy Group: «Сільпо», «Фора» і Fozzy Cash & Carry. 

Компанії групи постійно поліпшують умови праці і вдосконалюють процес навчання. Впродовж року для працівників роздрібного напряму групи, зокрема магазинів, провели 5 826 міні-тренінгів на теми: «Безпека продукції», «Вражаюче обслуговування», «Командна робота» та «Наставництво». Також постійно покращуються робочі процеси: тепер працівники мережі супермаркетів «Сільпо» використовують пристрої iPad для заповнення заявок, перевірок, обліку та інших процесів. Такий підхід допомагає зробити рутинну роботу зручнішою і простішою та заощаджує час і зусилля працівників. 

Fozzy Group продовжує впроваджувати інноваційні проекти. Зокрема, протягом 2018 року було встановлено 23 каси самообслуговування у чотирьох магазинах. Їх кількість стрімко зростає. На квітень 2019 року це вже 109 «Самокас» – так називається цей проект – у 17 магазинах. Програма «Власний Рахунок», учасниками якої є 13,05 млн осіб, теж оновилася. Восени 2018 року її доповнив додаток, який всього за три місяці отримав 313 000 унікальних користувачів. Ця технологія дає змогу не лише використовувати QR-код замість фізичної картки «Власного Рахунку», а й прив’язати банківську картку і розраховуватися телефоном, навіть якщо у ньому немає технології PayPass. 

У 2018 році продовжили і розпочали низку важливих екопроектів. У партнерстві з ГО «Україна без сміття» запущено станції сортування Silpo Recycling. Перша станція розпочала роботу у травні, а вже у грудні відкрили ще дві. Впродовж року першу станцію відвідали понад 9000 разів, а на переробку відправили 34 000 кг вторресурсів. За вторсировину гості отримують додаткові бали на картку «Власний Рахунок».

Окрім того, у семи супермаркетах мережі «Сільпо» встановили системи рекуперації тепла від холодильного обладнання, які дають змогу більш ощадливо використовувати електроенергію. Надалі вони з’являться у всіх нових об’єктах. Люмінесцентні лампи у магазинах замінили на LED: 74 000 ламп та 17 000 панелей дозволили зекономити понад 19 млн кВт. Крім того, у 2018 році придбано 120 нових тягачів та 40 напівпричепів, тоді як загальне число автопарку – 557. Ще 21 новий спринтер потрапив до автопарку вже на початку 2019 року. Це означає зменшення витрат палива та негативного впливу на довкілля, а також перехід на високі екологічні стандарти у майбутньому. 

А ще ми обожнюємо веселощі! Тому впродовж 2018 року провели 5 тематичних фестивалів, присвячених локальній їжі, рибі та морепродуктам, пиву та вину, і продовжуємо працювати над новими святами їжі та напоїв у 2019-му. 

Цікаві факти 

Станом на 1 січня 2019 року загальна площа магазинів Fozzy Group складала більше 1 000 000 м², що приблизно дорівнює площі 150 професійних футбольних полів. 

Оборот роздрібного напряму групи приблизно дорівнює ВВП Мальдівських островів за 2018 рік. 

Кількість працівників Fozzy Group (понад 50 000 осіб) приблизно дорівнює населенню невеликого міста, як-от Сан-Ремо, що в Італії. 

Гості–учасники програми «Власний Рахунок»зекономили понад 3,962 млрд грн впродовж 2010–2018 років. На ці кошти кошти можна було б придбати, наприклад, два літаки Airbus A318.

 

Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети «Сільпо», оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому «Фора», дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo. Крім торгових мереж, бізнес-інтереси групи компаній включають виробництво продуктів харчування, банківський і ресторанний бізнеси.

 

Архів новин